Saturday, March 3, 2012

BUNGA CINTA MATAHARI

BUNGA CINTA MATAHARI

Selamat pagi sunshine,
Semalam aku janji buka mata ada indah dilihatmu.

Nah...
Bunga cinta dari aku petik untukmu,
Tak perlu ku cari buku di kedai,
Untuk menerangkan maksud sang bunga,
Memang ku tahu dan kau tahu jua,
Lain bunga lain maksudnya,
Tapi...
Tidak ku kisah.

Itu maksud dicipta mereka,
Bunga itu milik mereka,
Tapi lagi...
Bunga ini milik kita,
Dari aku senyum untukmu,
Dari jariku ku semat di sampingmu,
Biar aku memberi erti...

Bunga cinta matahari. Bunga cinta matahari...

Setia,
Seperti setianya dia memberi cahaya,
Walau kadang gelap kau rasa tapi percayalah,
Aku sentiasa ada...
Memang kadang hatimu terluka dengan tingkahku,
Maaf aku meminta...

Ceria,
Akan ku usaha beri engkau ceria,
Senyum selalu tawa tiap waktu...
Aku berharap engkau menanti,
Hari cerah selepas hujan sepanjang musim.

Kuaci,
Hehehe...aku tahu engkau suka kuaci,
Bila nanti bunga ini layu,
Sayang ambillah kuaci yang terhasil,
Seperti janji sehidup semati,
Akan ku usaha cari rezeki,
Untuk kita dan juga anak-anak kita...

Setia, ceria dan kuaci...mmuuahh!!!
Mari bangun sayang,
Kita simpan bunga ini di meja makan itu.

No comments:

Post a Comment