Wednesday, March 7, 2012

MADAH BERAHI A TO Z

A – mbil tubuhku dan jagalah seumur hidupmu.

B – ila hati sudah sayang segala yang ada padaku, ku serah padamu.

C – ukuplah bercinta denganku.

D – unia itu indah bila kita dilamun asmara.

E – ngkau buat hatiku berbunga-bunga.

F – ikir sedalamnya, bila tarikh engkau datang meminang.

G – ila-gila aku tidak segila cintaku padamu.

H – anya aku sayang kau seorang.

I – nginku mandi bersamamu, bermain air buih sabun berciciran.

J – angan buatku berduka, berilah aku bahagia.

K – alau nanti kita terpisah, pergilah dalam duka.

L – upakan aku tapi jangan lupa memori kita.

M – ungkin nanti kita bertemu semula, senyumlah padaku.

N – ow and forever, aku mungkin menantimu di sini.

O – nak duri kita lalui bersama, terluka kaki tidak sedalam luka di hati.

P – ergi, pergi dari hidupku.

Q – ueen of my heart konon…

R – indu sudah bertemu pilu.

S – ayu terasa ingat namamu.

T – elah ku katakan…

U – ngu kabur luntur bertabur.

V – isi perkahwinan telah jadi misi yang gagal.

W – anita sering dilukai, lelaki ingin menguasai bumi.

X – untukmu, dalam bahasa untuk seorang bekas berahi.

Y – ang pernah memberi aku keindahan.

Z – oommmm… pergi meninggalkan aku.

Madah berahi A to Z,
Mula bahagia akhir nanti tinggal sendiri,
Ku baca semula bermula A...
Bukan susah,
Sambil baca aku menyanyi jua.


No comments:

Post a Comment