Monday, July 30, 2012

BALLADE POUR ADELINE

BALLADE POUR ADELINE

Sarikata lagu untuk adinda..
Banyak melodi aku imbang dengan hatiku,
Ada romantis jua ada nada nakal-nakal,
Seksi dan nada yang mematah hati,
Hanya satu..
Bunyi yang seiring,
Ballade Pour Adeline.

Pernah ku cuba mencari kunci,
Untuk didendangkan untukmu dinda,
Tiga kunci sudah terbuka,
Ada berpuluh perlu ku siapkan,
Agar menjadi,
Sebuah harapan.

Hayati nanti petikan untukmu,
Semua puisi jadi lirik dengannya,
Nikmati alunan satu persatu,
Akan kau rasa detik aku berkata..
Aku cinta padamu.. aku cinta padamu,
Dengan laras yang manja,
Dari manja ia jadi tegas.

Ballade Pour Adeline...
Lagu cinta untuk si dia,
Dan selamanya akan jadi miliknya,
Seperti cahaya memberi terang,
Samalah dia memberi sebab untuk aku terus bernyawa,
Tak bernyawa aku sudah di syurga,
Kerana bebunga itu seharum inti syurga.

No comments:

Post a Comment