Wednesday, October 24, 2012

BUKAN LAGI I LOVE YOU

Hampir mirip dengan hatiku,
Seharum mawar yang sedang mekar,
Pari-pari riang memberi keajaiban,
Di kala akalku hampir dikaku.

Ku hendak kata,
Pada malam tadi kepada dirimu,
Dan telah kau dengar..
Tidak kau berkata,
Aku tahu...
Itu dirimu.

Berbeza alam kita berdua,
Teringat lirik kata..

"Namun yang pilu,
Kita bertemu di alam,
Di alam berbeza.
Bagai aliran si anak sungai,
Turun menyusuri lautan.
Harapan tak ke mana,
Terpendam oh impian."















Ku hening sejenak,
Saat indah bersamamu,
Yang pedih,
Itu proses ke arah yang jati,
Hari ini..
Sambil mengenang rupamu dinda,
Ku hayunkan buaian manja,
Untukmu yang manis di sana,
Aku yakin...

Aku.. Cinta.. Padamu.....

Bukan lagi sayang,
Dan bukan lagi I love you.
Kau kata aku sejahat manusia yang engkau kenali,
Aku berkata,
Kau gadis yang terbaik pernah ku kenali.

No comments:

Post a Comment