Sunday, June 24, 2012

PART OF MY LIFE

PART OF MY LIFE

Tadi ku mohon satu tindakan,
Berikan aku cinta sehari satu,
Tidak dua tiada tiga,
Satu...
Hanya satu,
Dalam dua puluh empat jam.

Tidakkah ada sesaat untukku,
Bukan sesaat,
Seminit sudah mencukupi,
Minit yang lain,
Kau berikanlah pada tanggungjawab itu,
Yang kau kata,
Padaku selepas itu,
Selepas kau dinikahi.

Kau berkata,
You are no longer part of my life...
Tersentak hatiku,
Aku guraukan,
Coming soon..

Bagaimana boleh kau kata begitu..
Aku tahu.
Aku sedia tahu,
Semua ini akan berlaku.

Dengan keazaman nekad peribadi,
Bunga yang mekar pasti layu lagi,
Bila layu selalu dihindari,
Yang mekar sentiasa dicari,
Mungkin aku layu,
Aku layu kerana kamu,
Beri pancaran kepada yang sedang mekar,
Kau tak tahu,
Kerana aku tak memberitahu.

You are my life... not part of my life.

No comments:

Post a Comment