Saturday, June 16, 2012

KATAMU AKU MAHU


Image DetailKATAMU AKU MAHU

Mimpiku..
Semalam penat hingga terlena,
Ku rehatkan alamku,
Berdiam menuju ke alam maya,
Sangat indah melihat pemandangan,
Yang boleh ku pandang selama-lamanya.

Alangkah bertuah jika engkau jadi milikku,
Matamu ayu,
Tubuh menggeramkan aku,
Rambut kemas,
Senyum buat aku jadi kaku,
Dalam mimpi kita bertemu.

Ku kumpul hajat untuk bertemu masa,
Antara kau dan aku,
Duduk berbual di suatu petang,
Inginku bertanya padamu,
Sudikah engkau menjadi milik abadi...
Hadir di dalam setiap detik hidupku,
Berkasih kenal isi hati sendiri,
Terbang ke sana jua terbang ke mari,
Ku hadiahkan bunga bukan hanya sekuntum,
Ku cumbu hatimu,
Sampai malam bersatu,
Awan cemburu melihat aku,
Angin kencang berbuah mangga.

Tiada lagi.

Tiada lagi yang ku perlukan,
Bila engkau sudah menjadi milikku,
Cinta tidak dicari lagi,
Bersama kita mengenal erti dunia,
Bila...
Katamu, 'Aku Mahu'.

No comments:

Post a Comment